1.
|
Érdi Tibor Jr - Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
|
H.E4
|
34:42.1
|
|
98.9
|
2.
|
Varga Zoltán - Endrész István
#304 BMW E30 M3
|
H.E4
|
36:46.5
10.0
|
+2:04.4 +2:04.4 |
93.4
2.17
|
3.
|
Rónay László - Csuri András
#303 Toyota Celica
|
H.E4
|
38:41.8
|
+3:59.7 +1:55.3 |
88.7
4.19
|
4.
|
Hankó László - Kelecsényi Csaba
#310 Lada 2107
|
H.E2
|
39:22.7
|
+4:40.6 +40.9 |
87.2
4.90
|
5.
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#307 Lada VFTS
|
H.E5
|
39:49.5
10.0
|
+5:07.4 +26.8 |
86.2
5.37
|
6.
|
Zsolna József - Zsolna Mercédesz
#311 Lada 2105
|
H.E2
|
40:39.0
|
+5:56.9 +49.5 |
84.5
6.24
|
7.
|
Kelemen Csaba - Wilk Péter
#314 Lada 2107
|
H.E2
|
41:36.9
|
+6:54.8 +57.9 |
82.5
7.25
|
8.
|
Rakovszky Levente - Réti Attila
#308 Lada VFTS
|
H.E5
|
41:57.1
1:00.0
|
+7:15.0 +20.2 |
81.8
7.60
|
9.
|
Pesti Tamás - Rojkovics Bianka Anna
#313 Opel Kadett GSi
|
H.E3
|
43:42.3
10.0
|
+9:00.2 +1:45.2 |
78.6
9.44
|
10.
|
Kanyik Antal - Gonda Dániel
#315 Polonez 2000 Gr. B
|
H.E6
|
46:37.3
10.0
|
+11:55.2 +2:55.0 |
73.6
12.50
|
11.
|
Bolya Tamás - Schrey Róbert
#316 Opel Corsa GSi 1.6
|
H.E2
|
49:01.9
40.0
|
+14:19.8 +2:24.6 |
70.0
15.03
|